Dostupnost a ceny
Jak se vyznat v dostupnosti zboží?
U každého produktu je vždy uvedena informace o dostupnosti:
- zboží je Skladem (zelený identifikátor) - zboží je možno okamžitě expedovat. U některých produktů je nutné celkové množství nejdříve převézt z jiných skladů, viz dále v textu. V takovém případě se čas odeslání zásilky může o den až dva prodloužit.
- zboží Není skladem (červený identifikátor) - zboží momentálně není skladem, ale i tak může být dostupné např. u našeho dodavatele! Více informací najdete níže.V takovém případě můžete přímo v detailu produktu ihned poslat rychlý dotaz na zboží a naši obchodníci vám obratem odpoví.
Jak zjistím, jestli máte na pobočce dost kusů?
- Pokud si chcete zboží osobně vyzvednout a to třeba ještě dnes, je nutné vědět, jestli máme dostatek kusů. Množství dostupných kusů zjistíte v detailu produktu. Stačí myší najet na zelený identifikátor Skladem a objeví se modré okno s rozpisem dostupností.
- Totéž platí i pro zboží, které chcete odeslat. Pokud na centrálním skladu v Táboře není dostatek kusů a je potřeba nějaké přivézt z jiné pobočky, může se doba pro vyzvednutí nebo odeslání prodloužit o 1-2 dny. O tom, že bylo zboží odesláno nebo je již připraveno k vyzvednutí vás budeme vždy informovat telefonicky, SMS zprávou nebo emailem.
Můžu objednat více kusů než je momentálně skladem?
- Ano, můžete. Do košíku si můžete vložit i více kusů, než je aktuálně skladem. V posledním kroku objednávky si vyberete, jestli chcete zboží poslat až všechno najednou nebo jestli vám máme nyní poslat vše, co je skladem a zbytek, až bude dostupný. O dostupnosti zboží, které nyní skladem není Vás budeme informovat. V detailu produktu se jedním kliknutím můžete přímo dotázat.
Co když zboží není skladem a i tak ho chci objednat?
- Zboží, které Není skladem, si můžete vložit do košíku a objednat. My vám v co nejkratší době pošleme potvrzení s termínem dodání. Při dokončování objednávky si v košíku poté můžete zvolit, zda chcete poslat až všechno zboží najednou.
- Případně se na dostupnost zboží jedním kliknutím můžete dotázat pomocí malé ikony "obálky" přímo pod obrázkem v detailu produktu. Vyplníte krátký formulář s dotazem a my vám v co nejkratším čase pošleme nabídku s cenou a dostupností. Po vašem schválení nabídky vám pošleme potvrzení objednávky a zboží vám bude dodáno.
- Tuto možnost rychlého dotazu můžete využít nejenom pro poptávku, ale pro jakýkoli dotaz týkajícího se konkrétního produktu.
U zboží není uvedená cena. Jak ji zjistím?
- Ceny jsou dostupné pouze našim stálým registrovaným zákazníkům. Pokud již jste naším zákazníkem, po registraci na našem e-shopu nás prosím kontaktujte prostřednictvím e-mailu [email protected] nebo se obraťte na vašeho obchodního zástupce či prodejnu, ve které nakupujete.
- Pokud jste u nás doposud nenakupovali, po registraci na našem e-shopu nás prosím kontaktujte prostřednictvím e-mailu [email protected].
- Pokud se ani po registraci cena nezobrazí a místo toho vidíte pouze text "Na dotaz", musíte u nás zboží poptat. To lze udělat snadno jedním kliknutím v detailu produktu pomocí malé "obálky" pod obrázkem. Vyplníte krátký formulář s dotazem a my vám v co nejkratším čase pošleme nabídku.
Jak vás mohu kontaktovat?
- Využijte náš rychlý chat - modrá ikona v pravém dolním rohu
- V horním menu můžete využít odkaz Napište nám, pomocí kterého můžete okamžitě odeslat zprávu
- V detailu produktu můžete vznést dotaz pomocí malé obálky pod hlavním obrázkem produktu
- V Kontaktech si můžete najít konkrétního obchodníka
- Napište nám na všeobecnou e-mailovou adresu [email protected]